مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 21:052023-02-05سياسي

توسعه و تامین آب سالم در مناطق روستایی مازندران


استاندار مازندران با اعلام اینکه توسعه و تامین آب سالم در بسیاری از مناطق روستایی استان در دستور کار قرار دارد، گفت: با همراهی نهادهای دولتی و حاکمیتی اقدامات خوبی در استان انجام شد.

- سید محمود حسینی پور امروز در همایش دهیاران مازندران که با حضور وزیر کشور در مجتمع نیاوران ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه این همایش برای نخستین بار در استان با حضور بیش از 2 هزار دهیار برگزار شد امیدواریم این اقدام شروع بسیار خوب برای همگرایی بزرگ باشد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مفتخر است براساس آموزه های دینی، ارزشی و راهبرد امام راحل خدمات زیادی به روستاییان ارائه دهد.

وی افزود: مازندران دارای 3هزارو 600 روستا است که قبل از انقلاب اسلامی حتی از راه ارتباطی هم برخوردار نبودند هم اکنون 95 درصد روستاهای استان با وجود آنکه صعب العبور هستند، از نعمت گاز بهره مند شدند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه پوشش اینترنت، تلویزیون، رادیو و همچنین خدمات بهداشتی در مناطق روستایی همانند مناطق شهری وجود دارد، تصریح کرد: اما با وجود این امکانات روستاهای ما خالی از سکنه شدند.

این مسئول یکی از دلایلی که باعث شد روستاهای ما خالی از سکنه باشند را بحث اشتغال دانست و ادامه داد: ما نتوانستیم شغل در این مناطق را نهادینه کنیم، جوانان برای شغل از روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و تامین آب سالم در مناطق روستایی مازندران

توسعه و تامین آب سالم در مناطق روستایی مازندران