مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-05حوادث

شوخی عجیب مشتریان کبابی به جنایت ختم شد


بررسی های عینی و میدانی در مرکز درمانی مشخص کرد مقتول جوانی به نام «سینا- س» است که تیغه چاقوی یک دم، قفسه سینه اش را نشانه رفته بود و خالکوبی تصویر یک حیوان بر بازویش خودنمایی می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، مشتریان یک کبابی با شوخی نابجای خود نزاعی دسته جمعی را رقم را زدند که در آن یک نفر کشته و چندین نفر مجروح شدند.

 این حادثه هولناک شب شنبه گذشته در اطراف میدان عسگریه (طباطبایی 16) مشهد هنگامی اتفاق افتاد که 6 جوان وارد کباب فروشی شدند و 15 سیخ کباب سفارش دادند.

آن ها در حالی با شوخی و خنده لقمه های کباب را می بلعیدند که چند تن از دوستان موتورسوارشان بعد از صرف شام از کبابی بیرون آمدند و با یک شوخی عجیب، خودروی پراید 111 دیگر دوستان شان را هل دادند که پشت سر یک دستگاه پژو پارک شده بود.

همزمان با برخورد جزیی سپر به سپر دو خودرو، ناگهان مالک پژو پارس که در همان محل سکونت داشت، از خانه بیرون آمد و با دیدن این ماجرا به جوانان کباب خور اعتراض کرد.

طولی نکشید که مشاجره لفظی آن ها در حالی به درگیری فیزیکی انجامید که سه برادر دیگر مالک خودرو به همراه یکی از برادرزاده ها وارد نزاع شدند و بدین ترتیب تیغه های قمه و چاقو در تاریکی شب درخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوخی عجیب مشتریان کبابی به جنایت ختم شد

شوخی عجیب مشتریان کبابی به جنایت ختم شد