مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-05حوادث

90 کیسه آرد قاچاق در شهرستان بندرگز کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز گفت: در راستای مبارزه با قاچاق آرد و نان در بندرگز تعداد 90 کیسه آرد غیرمجاز و قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مهدی مهدوی نیا بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه فردی از شهرستان همجوار اقدام به جابجایی مقادیر قابل توجهی آرد خارج از شبکه به شهرستان بندرگز کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بندرگز افزود: مأموران با اجرای ایست و بازرسی در ورودی شهرستان موفق به شناسایی و رؤیت خودروی مورد نظر شدند که پس از توقیف و بازرسی از خودرو و تاییدیه مأمور اداره جهاد کشاورزی مبنی بر قاچاق بودن کیسه های آرد به مقر انتظامی منتقل شد.

وی گفت: در بازرسی از خودروی مورد نظر تعداد 90 کیسه آرد 40 کیلوگرمی به میزان سه تن و 600 کیلوگرم آرد قاچاق و فاقد مجوز که ارزش تقریبی آن بنا بر نظر کارشناسان اداره غلات 360 میلیون ریال برآورد شده بود کشف شد.

مهدوی نیا افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی بندرگز بیان کرد: پلیس با تمام توان و با بکارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان هم می توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 کیسه آرد قاچاق در شهرستان بندرگز کشف شد

90 کیسه آرد قاچاق در شهرستان بندرگز کشف شد