مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-05سياسي

حفظ امنیت مردم خط قرمز پلیس است


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس خدمتگذار مردم است، گفت: حفظ امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با خانواده شهید شهرام حیدری که اخیراً به درجه رفیع شهادت نائل آمد، اظهار کرد: شهادت یکی از بزرگترین توفیقاتی است که تنها نصیب بندگان خاص و مقربان درگاه خداوند می شود.

وی ادامه داد: هر کسی لباس مقدس پلیس را به تن می کند آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب و خدمتگزاری به مردم می شود و در این راه ممکن است جان عزیز خود را هم فدای امنیت جامعه کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: سرهنگ حیدری نیز از جمله افرادی بود که مجاهدانه تلاش کرد و در مدت زمان خدمت خود منشأ خدمات بسیاری بود و به آرزوی دیرین خود که شهادت بود رسید.

جاویدان بیان کرد: زمانی که شهید حیدری مجروح و در مراکز درمانی بستری بود به ملاقات وی رفتم که در این دیدار به صراحت عنوان کرد آرزویش شهادت است و امروز از یک سو ناراحت از دست دادن این همکار فداکار هستیم و از سوی امنیت مرد دیگر خوشحال از اینکه وی به آرزوی دیرین خود دست یافته و خداوند مرگش را در شهادت قرار داده است.

وی ادامه داد: شهید حیدری مزد سال ها تلاش و زحمت و ایثار خود را با شهادت گرفت و ما نیز افتخار می کنیم که چنین همکار شجاع و غیرتمندی داشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ امنیت مردم خط قرمز پلیس است

حفظ امنیت مردم خط قرمز پلیس است