مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-05سياسي

راه اندازی بزرگ ترین شرکت لاستیک سازی در بوشهر


مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از ایجاد و راه اندازی بزرگ ترین شرکت لاستیک سازی ماشین سنگین کشور در این منطقه ویژه خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از ایجاد و راه اندازی بزرگ ترین شرکت لاستیک سازی ماشین سنگین کشور در این منطقه ویژه خبر داد.

احمد دشتی زاده یکشنبه 16 بهمن در دیدار با امام جمعه بوشهر ضمن تبریک دهه مبارک فجر و میلاد امیرالمونین علی(ع) اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از 25 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده که اکنون در سطح حدود 600 هکتار فعال است.

وی با اشاره به فعالیت 36 واحد فعال تولیدی و 42 واحد فعال خدماتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بیان کرد: 10 واحد راکد صنعتی در این منطقه داریم و 35 واحد نیز در حال ساخت است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بیان کرد: تلاش های خوبی به منظور تسهیل و تسریع در روند سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر صورت گرفته و مجوزهای تاسیس و پروانه بهره برداری در کمتر از 48 ساعت صادر می شود.

دشتی زاده از ایجاد و راه اندازی بزرگ ترین شرکت لاستیک سازی ماشین سنگین کشور در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبر داد و افزود: این شرکت با ایجاد اشتغال برای هزار و 200 نفر در شرکت لاستیک سازی نقش مهمی در تولید و اشتغال استان خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بزرگ ترین شرکت لاستیک سازی در بوشهر

راه اندازی بزرگ ترین شرکت لاستیک سازی در بوشهر