مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-05اقتصادي

افزایش ضریب اشتغال تخت های بیمارستانی ایلام به 2 درصد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: ضریب اشتغال تخت های بیمارستانی در ایلام با راه اندازی بیمارستان رازی به 2 درصد افزایش خواهد یافت.

- جاسم محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ظهر امروز درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از فعال شدن بیمارستان رازی خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون 100 تخت این بیمارستان در مدار فعالیت قرار گرفته و به تدریج سایر بخش ها نیز راه اندازی خواهند شد.

وی افزود: 10 اتاق عمل و اتاق زنان و زایمان در این بیمارستان پیش بینی شده که در صورت تزریق اعتبار مورد نیاز تمامی این قسمت ها راه اندازی می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ضمن اشاره به این که  تعداد تخت های بیمارستانی استان بر اساس شاخص های جمعیتی تعریف شده باید حدود 790 تخت باشد اظهار کرد: با راه اندازی بیمارستان رازی این تعداد به حدود 750 تخت خواهد رسید.

وی ضمن اشاره به این که سال بهره برداری این بیمارستان 1388بوده است اظهار کرد: به دلیل کمبود اعتبارات و محدودیت های بودجه تکمیل آن به طول انجامیده است اما طی یکسال اخیر تلاش برای فعال کردن بخش هایی از این مرکز بزرگ درمانی انجام گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به بکارگیری نیرو های مورد نیاز در این بیمارستان تصریح کرد: بکار گیری نیرو منوط به تعیین تکلیف استخدام های جدید وزارتخانه است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ضریب اشتغال تخت های بیمارستانی ایلام به 2 درصد

افزایش ضریب اشتغال تخت های بیمارستانی ایلام به 2 درصد