مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-05سياسي

بهره برداری از 1745 واحد مسکن روستایی در سفر رییس جمهور به بوشهر


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از افتتاح یک هزار و 745 واحد مسکونی روستایی در سفر دوم رییس جمهور به استان بوشهر خبر داد و گفت: سهم شهرستان بوشهر 96، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر صبح امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: مجموعه بنیاد مسکن یکی از نهادهایی هست که مولود انقلاب اسلامی می باشد و در همان ابتدای کار امام (ره) مشکلات شهر و روستاها را بررسی کردند و چند روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان تاریخی ایشان در 21 فروردین ماه بنیاد مسکن تشکیل شد.

  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه در این 44 سال اقدامات موثر و زیادی صورت گرفته است، گفت: در زمینه نوسازی مسکن روستایی 36 هزار و 910 واحد مسکونی روستایی را نوسازی کردیم که از این تعداد، سه هزار و 107 واحد مربوط به عملکرد یکسال اخیر بنیاد مسکن استان بوشهر بوده است.

  وی افزود: در بخش بازسازی مناطق حادثه دیده از بلایای طبیعی نیز در 44 سال گذشته 34 هزار و 29 واحد مسکونی بازسازی شده است که 630 واحد آن مربوط به یکسال اخیر می باشد.

  مقدم با اشاره به تامین مسکن برای اقشار کم درآمد روستایی و احداث مسکن محرومین روستایی در 44 سال اخیر، بیان کرد: یک هزار و 43 واحد تحویل مردم شده است و 257 مورد نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 1745 واحد مسکن روستایی در سفر رییس جمهور به بوشهر

بهره برداری از 1745 واحد مسکن روستایی در سفر رییس جمهور به بوشهر