مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-05اقتصادي

36 پروژه در شهرستان فارسان به بهره برداری رسید


همزمان با ایام الله دهه فجر 36 پروژه با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار فارسان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 36 پروژه با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح شد.

سید هادی صالحی 16 بهمن ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری درخصوص پروژه هایی که در دهه مبارک فجر در شهرستان فارسان به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: امروز در این شهرستان 36 پروژه با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار فارسان افزود: اجرای طرح هادی در روستاهای حاجی آباد و کران، افتتاح و بهره برداری از کتابخانه ولی عصر، افتتاح سالن ورزشی روستای کران، افتتاح مدرسه شش کلاسه چلیچه و افتتاح بخش داخلی بیمارستان شهرستان فارسان از جمله طرح های شاخصی است که به همراه 31 طرح دیگر امروز در شهرستان فارسان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: امروز همچنین در شهرستان فارسان برنامه دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، بازدید از روند اجرا و پیشرفت پروژه های درحال ساخت، ملاقات های مردمی و تشکیل شورای اداری نیز در دستور کار قرار دارد.

صالحی عنوان کرد: 24 تخت استاندارد با کیفیت بسیار بالا به ظرفیت بیمارستان سیدالشهدا فارسان اضافه شده است و پروژه هایی که امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 پروژه در شهرستان فارسان به بهره برداری رسید

36 پروژه در شهرستان فارسان به بهره برداری رسید