مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-05سياسي

جهش عمرانی با جشنواره عمرانی شیراز/ از کلنگ زنی زیرگذر حضرتی تا افتتاح خط دو مترو


مجموعه ای از ابرپروژه ها و ریزپروژه ها در جشنواره عمرانی شهرداری شیراز همزمان با دهه فجر با رویکرد عدالت محور افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد که تمام مناطق یازده گانه را در برخواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جشنواره جهش عمرانی شهرداری شیراز، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر و نزدیک شدن به اعیاد ماه رجب و شعبان با افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح در کلانشهر شیراز آغاز شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در این باره به خبرگزاری فارس گفت: برنامه ای که تحت عنوان جشنواره جهش عمرانی نامگذاری شده در ایام پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی در ده روز برگزار می شود و در هر روز پروژه های عمرانی که شامل زیرساختهای فرهنگی، خدماتی، گردشگری، تفریحی، ایمنی است، کلنگ زنی کرده یا به بهره برداری برسانیم.

محمد امین افزود: این جشنواره از ابتدای دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز می شود و تا نیمه شعبان که 17 اسفند است ادامه دارد و در اعیاد پیش رو و در ایام دهه فجر بهره برداری یا کلنگ زنی این طرحها انجام می شوند.

وی تنوع پروژه ها را در 16 طبقه بندی مختلف اعلام کرد و گفت از ساخت ایستگاه آتش نشانی گرفته تا احداث بوستان ها، فرهنگسرا، مراکز گردشگری، همچنین پروژه های سطح مناطق، جمله مرمت پیاده روها و پیاده رو سازی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش عمرانی با جشنواره عمرانی شیراز/ از کلنگ زنی زیرگذر حضرتی تا افتتاح خط دو مترو

جهش عمرانی با جشنواره عمرانی شیراز/ از کلنگ زنی زیرگذر حضرتی تا افتتاح خط دو مترو