مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-05سياسي

ضرورت اتخاذ سیاست واحد در حوزه گردشگری شهری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سیداحمد علوی رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، - رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از برخی تصمیمات در زمینه گردشگری، بر لزوم هماهنگی میان شورا و شهرداری در موضوعات گردشگری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سیداحمد علوی رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، در صد و بیست و هفتمین جلسه شورای ششم، ضمن تبریک اعیاد سعید دهه مبارک فجر و ماه رجب، اظهار داشت: نمایشگاه گردشگری تهران از 18 بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی آغاز می شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت و موضوعیت گردشگری در کشور، گفت: موضوع گردشگری به عنوان یکی از ابزار های جهاد تبیین مدنظر بود و ایشان بر آن تاکید فرمودند بنابراین شورای شهر تهران و مدیریت شهری نیز از همچون گذشته دغدغه بیشتری در این خصوص داشته باشد.

علوی بر ضرورت برنامه ریزی و استفاده بهتر از خانه موزه ها تاکید و تصریح کرد: تور ها و خانه های گردشگری نیز باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اتخاذ سیاست واحد در حوزه گردشگری شهری

ضرورت اتخاذ سیاست واحد در حوزه گردشگری شهری