مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-05اقتصادي

نهضت احداث گلخان های در کردستان با تمام توان ادامه دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: دهگلان با 75 هزار نفر جمعیت دارای 13هزار نفر بهره بردار مولد کشاورزی است که بااحتساب اعضای خانوار که به صورت جمعی به تولید در این حوزه می پردازند که می توان گفت کل اقتصاد شهرستان دهگلان با کشاورزی و دامداری پیوند خورده است.

- پیمان اسکندری، در مراسم افتتاح فاز دوم مجتمع گلخانه ای دهگلان که استاندار کردستان، برگزار شد اظهار کرد: دهگلان با 75 هزار نفر جمعیت دارای 13هزار نفر بهره بردار مولد کشاورزی است که بااحتساب اعضای خانوار که به صورت جمعی به تولید در این حوزه می پردازند که می توان گفت کل اقتصاد شهرستان دهگلان با کشاورزی و دامداری پیوند خورده است.

وی افزود: لیلاخ از مهمترین مناطقی است که کشاورزی در آن رشد چشمگیری داشته است و به جرأت می توان گفت تولید علوفه، دانه های روغنی،گندم و رتبه اول صیفی جات و سیب زمینی خود نشان از اهمیت ویژه این منطقه در سطح کشور است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان عنوان کرد: بر اساس سیاست های جهاد کشاورزی با تاکید موکد بر کشت محصولات کم آب بر، در فضای باز و انتقال محصولات پر آب بر، به فضای گلخانه به جهت صرفه جویی در مصرف آب و به منظور بهره وری بیشتر افزایش تولید در واحد سطح، تصمیم بر آن شده که توسعه سطح گلخانه های استان در اولویت قرار گیرد و نهضت گلخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت احداث گلخان های در کردستان با تمام توان ادامه دارد

نهضت احداث گلخان های در کردستان با تمام توان ادامه دارد