مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-05اقتصادي

اعطای 39 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر لرستان


امسال 24 میلیارد تومان تسهیلات از محل بند ب تبصره 52، از محل سرمایه در گردش 10 میلیارد تومان و دامدار کارت نیز پنج میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: امسال 24 میلیارد تومان تسهیلات از محل بند ب تبصره 52، از محل سرمایه در گردش 10 میلیارد تومان و دامدار کارت نیز پنج میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

هوشنگ نورمحمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در کل استان هشت شرکت تعاونی داریم که تحت نظارت دولت بوده ولی از اعتبار آن استفاده نمی کنند.

وی ادامه داد: این تعاونی ها در زمینه توزیع آرد خانه پزی، علوفه دامی، سوخت نفت و گاز و کارهای روزمره و اداری عشایر و توزیع آب شرب فعالیت دارند.

نورمحمدی تصریح کرد: در استان 10 کامیون 12 هزار لیتری آبرسان داریم که هر روزه به عشایر مناطق قشلاقی آبرسانی می کنیم.

مدیرکل امور عشایری لرستان با اشاره به این که وظیفه ما حمایت، نظارت و هدایت تعاونی های زیر نظر ماست، عنوان کرد: در زمینه تسهیلات بند ب تبصره 52 و 16 نیز در نقش یک مشاور تعاونی ها را جهت پیگیری بهتر و دریافت سریع تسهیلات همراهی می کنیم.

وی افزود: امسال 24 میلیارد تومان تسهیلات از محل بند ب تبصره 52، از محل سرمایه در گردش 10 میلیارد تومان و دامدار کارت نیز پنج میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 39 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر لرستان

اعطای 39 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر لرستان