مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-05سياسي

نه بزرگ به آمریکا علت کینه توزی استکبار علیه انقلاب است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تداوم کینه توزی های استکبار علیه کشورمان گفت: انقلاب اسلامی اولین کشور در جهان است که با صدای رسا به آمریکا نه بزرگ گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی در چهارمین روز از گرامیداشت دهه فجر در جمع تبیین گران جهادی مازندران اظهار کرد: سازش ناپذیری برابر آمریکا و قدرت های استکباری از ویژگی های بارز نظام اسلامی است.

وی افزود: علت مهم عصبانیت آمریکا از ایران این است که ولایت فقیه با همراهی مردم فهیم و با اراده، هیمنه پوشالی کاخ سفید را درهم شکسته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر تداوم مشی حق طلبانه نظام اسلامی در عرصه بین الملل اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تا ابد از مظلومین و مستضعفان جهان در برابر قلدری و ددمنشی های استکبار حمایت خواهد کرد.

سلگی نقشه شوم استکبار را ایجاد درگیری و شکاف بین ملت ها و دولت های اسلامی دانست و افزود: دولت های اسلامی باید با هوشیاری برابر توطئه های رژیم صهیونیستی و آمریکا همگرایی و هم افزایی چندجانبه را برای مقابله با اقدامات نابخردانه رژیم جعلی اسراییل و کاخ سفید افزایش دهند.

وی با اظهار اینکه جمهوری اسلامی ایران نظم نوین خود ساخته آمریکا در جهان را برهم زده است، افزود: قدرت و برتری ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه بزرگ به آمریکا علت کینه توزی استکبار علیه انقلاب است

نه بزرگ به آمریکا علت کینه توزی استکبار علیه انقلاب است