مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:552023-02-05اقتصادي

طرح منظومه روستایی در 19 بخش استان زنجان مصوب و ابلاغ شده است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح منظومه روستایی در 19 بخش استان مصوب و ابلاغ شده است و در شهرستان های طارم و خدابنده در حال اجرا است.

- رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در 21 فروردین سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره) به منظور تامین مسکن محرومان و متولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی شهرها در چارچوب سیاست ها و برنامه های دولت جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: بیش از 52 هزار واحد مسکن روستایی معادل بیش از 56 درصد را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان مقاوم سازی کرده است که از این حیث توانسته نام استان زنجان را جزو استان های موفق در سطح کشور ثبت کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: نرم کشوری مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی 49 درصد است که استان زنجان هفت درصد از نرم کشوری بالاتر است و امسال هم 4500 واحد سهمیه برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی استان پیش بینی شده است.

خواجه ای تاکید کرد: اجرای طرح هادی، مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی، صدور سند مالکیت و توسعه و آبادانی روستاها از اهداف مهم فعالیتی بنیاد مسکن است.

وی گفت: از 710 روستای با جمعیت بالای 20 خانوار، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان مکلف است نسبت به مطالعه طرح هادی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح منظومه روستایی در 19 بخش استان زنجان مصوب و ابلاغ شده است

طرح منظومه روستایی در 19 بخش استان زنجان مصوب و ابلاغ شده است