مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-05فناوري

چهار ترفند مخفی که سرعت ویندوز را افزایش می دهد


کندی سرعت ویندوز می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما می توانید با چند ترفند ساده به شکل قابل توجهی بر سرعت آن بیفزایید.

- جی پلاس، ویندوز 10 از بسیاری جهات تحت تأثیر قرار می گیرد، مانند ادغام دقیق کنترل صوتی با کورتانا و روشی که این نرم افزار با تبلت و لپ تاپ سازگار می شود، در عین حال نمی تواند به طور کامل از گذشته اش فرار کند.

سیستم عامل یک نرم افزارعظیم و پرپیچ و خم است اما با گذشت سال ها، فایل ها و برنامه ها روی هم انباشته می شوند، سخت افزار پیر می شود و در نتیجه اغلب می بینید که کامپیوتر قدیمی تر ویندوزی کند می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ برای پیشگیری از این امر چند راهکار افزایش سرعت ساده مانند حذف bloatware و کاهش افزونه های مرورگر می تواند موثر باشد.

اگر این راه حل ها کمک نکردند، این چهار ترفند پیشرفته را امتحان کنید.

از مرتب کردن فایل تنظیمات مخفی ویندوز گرفته تا کنترل برنامه هایی که هنگام راه اندازی سیستم عامل شروع می شوند، این راهنما باید عملکرد هر کامپیوتر ویندوزی را بهبود بخشد.

1.

راه اندازی خودکار برنامه ها را مدیریت کنید هنگامی که رایانه خود را روشن می کنید، ویندوز راه اندازی می شود و به همین ترتیب یکسری برنامه ها و ابزار های پس زمینه فعال می شوند، در حالی که این راه اندازی خودکار با هدف اطمینان از آماده بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار ترفند مخفی که سرعت ویندوز را افزایش می دهد

چهار ترفند مخفی که سرعت ویندوز را افزایش می دهد