مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:302023-02-05اقتصادي

عسلویه ی شیمی و معدن را در هرمزگان ایجاد کنید


با توجه به اینکه زنجیره های ترکیبی شیمی و معدن اقتصاد پر سودی دارند و هرمزگان در مجاورت معادن کرمان قرار گرفته با ترکیب ظرفیت معدنی کرمان و زنجیره نفتی هرمزگان، - ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: با توجه به اینکه زنجیره های ترکیبی شیمی و معدن اقتصاد پر سودی دارند و هرمزگان در مجاورت معادن کرمان قرار گرفته با ترکیب ظرفیت معدنی کرمان و زنجیره نفتی هرمزگان، عسلویه ی جدید شیمی و معدنی را در هرمزگان راه اندازی کنیم.

مهدی دوستی صبح امروز (16 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، در خصوص سفر وزیر نفت به هرمزگان، افزود: امروز هم از نظر فنی و هم از نظر تغییری که در مدل توسعه ایجاد شده است، اتفاق مبارکی رخ داده چرا که بر اساس مدل تقاضا و نیاز صنعت در حال توسعه صنعت نفت هستیم.

وی بیان کرد: دولت مردمی آیت الله رییسی و شخص دکتر اوجی به دنبال پیشرفت توام با عدالتِ مدنظر رهبر معظم انقلاب است چرا که در این دولت پروژه های توسعه ای و پروژه های مردم محور را همزمان می بینیم.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: گازرسانی به بندرلنگه در غرب استان و میناب و سیریک در شرق و حاجی آباد در شمال استان در حال انجام است و گازرسانی به کیش نیز در این دولت به سرانجام رسید، ضمن اینکه صادرات ال .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسلویه ی شیمی و معدن را در هرمزگان ایجاد کنید

عسلویه ی شیمی و معدن را در هرمزگان ایجاد کنید