مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:102023-02-05اجتماعي

بیرجند شهر بحرانی در تصادفات درون شهری کشور


بیرجند_ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: شهرستان بیرجند به عنوان یک شهر بحرانی در حوزه تصادفات درون شهری کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا عباسی اظهار داشت: متأسفانه تصادفات درون شهری بیرجند به صورت چشمگیر و نگران کننده ای افزایش پیدا کرده و برابر اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، این شهر جز شهرهای بحرانی کشور در حوزه تصادفات درون شهری محسوب می شود.

وی افزود: از ابتدای امسال تصادفات فوتی شهر بیرجند در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 200 درصد افزایش داشته است به طوری که سال گذشته تعداد 7 نفر از شهروندان جان خود را از دست داده اند و اما امسال این تعداد به 21 نفر رسیده است که 57 درصد آنها عابران پیاده می باشند.

وی با اشاره به وقوع هزار و 583 فقره تصادف درون شهری در بیرجند، تصریح کرد: تعداد زیادی از تصادفات خسارتی بوده که به دلیل عدم نیاز به ترسیم کروکی در آمار قید نشده است و این آمار نیز نگران کننده است.

این مقام انتظامی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون پلیس با 147 بیش از هزار و 720 تخلف رانندگی در شهر بیرجند برخورد کرده است که 13 هزار و 576 مورد آن تخلفات حادثه ساز بوده و در این مدت 173 خودرو و 240 دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شده است ولی قطعاً پلیس به تنهایی و با ابزار جریمه نخواهد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرجند شهر بحرانی در تصادفات درون شهری کشور

بیرجند شهر بحرانی در تصادفات درون شهری کشور