مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:002023-02-05ورزشي

پیشنهاد بلندمرتبه سازی تا سقف 20 طبقه در گرگان به شورای شهرسازی


پیشنهادات اولیه برای تحصیل مجوز بلندمرتبه سازی تا ارتفاع 20 طبقه در گرگان تهیه و برای تایید به شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال شد.

- سید محمدرضا سیدالنگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تولید مسکن نیازمند ضوابط بلندمرتبه سازی بودیم که خوشبختانه در پهنه های مختلف شهر گرگان تا 20 طبقه براساس استانداردها و ضوابط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تهیه و برای تأیید به مراجع مربوطه ارسال شد.

شهردار گرگان افزود: ما در راستای برنامه محوری در مرحله نخست، نظام مسائل شهر را مشخص کرده و با برنامه ریزی در یک بازه زمانی سه ساله تا سال 1404 برای حل مسائل شهر اقدام کرده ایم.

وی با اشاره به عبور 24 میلیون نفر در عید 1401 از گرگان، گفت: بر این اساس ما گرگان را به عنوان مقصد گردشگری تعریف کردیم و قرار است اقامت مسافران را در شهر گرگان بالا ببریم.

سیدالنگی بیان کرد: گرگان اولین شهری است که در حوزه زیرساخت های شهر هوشمند در راستای ارائه خدمات به شهروندان با دو شرکت همکاری لازم را آغاز کرده است.

شهردار گرگان گفت: هدایت آب های سطحی (فاز اول کوی منظریه) با اعتبار 50 میلیارد ریال، رونمایی از 6 دستگاه اتوبوس جدید درون شهری با اعتبار 45 میلیارد ریال، افتتاح دبیرخانه بزرگترین رویداد ورزشی شهرداری گرگان (المپیاد ورزشی محلات) با اعتبار 40 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بلندمرتبه سازی تا سقف 20 طبقه در گرگان به شورای شهرسازی

پیشنهاد بلندمرتبه سازی تا سقف 20 طبقه در گرگان به شورای شهرسازی