مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 07:352023-02-05سياسي

بانک ها در سال حمایت از تولید و دانش بنیان نمره قبولی نگرفتند


نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی، گفت: در سالی که شعارمحوری سال حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری وهمه نهادها موظف به تحقق شعار بودند، - ایسنا/مازندران نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی، گفت: در سالی که شعارمحوری سال "حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" نامگذاری وهمه نهادها موظف به تحقق شعار بودند، متاسفانه بانک ها همانند سال های قبل نمره قبولی نگرفتند.

مهدی سعادتی درجشن روز ولادت حضرت علی(ع) که از سوی گروه اکسین آمل برگزارشد، اظهار کرد: در یک نمونه مشاهده شده درنشست وزیراقتصاد و دارایی با فعالان اقتصادی در شهرستان بابل، بیش از 500 نامه دریافت شده که نداشتن همکاری و همراهی بانک ها با بخش خصوصی و فعالان اقتصادی بوده است.

وی افزود: واقعا این حجم از گلایه مندی در حوزه بندی متاسفانه درهمه جا وجود دارد و باید تجدید نظری اساسی درحوزه اعمال سلیقه ای برخی بانک ها با ابلاغ ها دستوری و زمان بندی به آنها داده شود.

کارشکنی توسط خودی ها عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دربخش دیگری با اشاره به اینکه سیاست های راهبردی جمهوری اسلامی در منطقه باعث شده حتی برخی کشورهای منطقه وهمسایه درخواست میانجی گری از ایران را داشته باشند، تصریح کرد: متاسفانه خودی های ما در این کشور، واقعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها در سال حمایت از تولید و دانش بنیان نمره قبولی نگرفتند

بانک ها در سال حمایت از تولید و دانش بنیان نمره قبولی نگرفتند