مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 01:002023-02-04اقتصادي

بهره مندی 18 هزار نفر از روستاییان مشهد از آب شرب سالم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: در ایام دهه فجر 30 پروژه آب و فاضلاب مشهد با اعتباری بالغ بر 3137 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید که با اجرای برخی از این پروژه ها بیش از 18 هزار نفر از روستاییان شهرستان مشهد از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

- حسین اسماعیلیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص آبرسانی به روستاهای مشهد در ایام دهه فجر اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر 30 پروژه آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 3137 میلیارد ریال در مشهد به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در بخش آب سه پروژه شامل طرح ترمیم و بهسازی مخزن 30 هزار متر مکعبی ملک آباد (پهنه C)، حفر و تجهیز 17 حلقه چاه و طرح توسعه و تکمیل خطوط آبرسانی به طول 18 کیلومتر با اعتبار هزار و 950 میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در رابطه با پروژه های بخش فاضلاب که در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: با اجرای عملیات خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب حاشیه شهر در محدوده های شهرک شهید رجایی، طبرسی، عمار یاسر، شهرک شیرین، قدس و آزادگان، ثامن، عصمتیه، آوینی، بابانظر و محدوده های پراکنده شهر مشهد، با اعتباری بالغ بر هزار و 18 میلیارد ریال، حدود 42 هزار نفر از جمعیت مناطق مذکور تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 18 هزار نفر از روستاییان مشهد از آب شرب سالم

بهره مندی 18 هزار نفر از روستاییان مشهد از آب شرب سالم