مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 00:252023-02-04فرهنگي

ماجرای خوردن سیلی به یادماندنی از عسل بدیعی


وقتی به پرونده سریال «تا صبح» که در دهه 80 ساخته شد، سری می زنیم، خاطرات تلخ و شیرینی را مرور می کنیم که از این سال های دور به یادمانده است.

مثل شیرینی سیلی خوردن رامتین خداپناهی که در پلان های این سریال از کاراکتر اصلی سریال زنده یاد عسل بدیعی می خورد و .

- وقتی به پرونده سریال تا صبح که در دهه 80 ساخته شد، سری می زنیم، خاطرات تلخ و شیرینی را مرور می کنیم که از این سال های دور به یادمانده است.

مثل شیرینی سیلی خوردن رامتین خداپناهی که در پلان های این سریال از کاراکتر اصلی سریال زنده یاد عسل بدیعی می خورد و تلخی مرگ این بازیگر که به گفته او هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.

رامتین خداپناهی درباره خاطرات سریال تا صبح می گوید: در حال حاضر آن چیزی که تاسف بار است، از دست دادن خانم بدیعی است؛ جای خالی ایشان احساس می شود و همچنین جای خالی کارگردانانی که امروز ما کاری از آنها نمی بینیم مثل مجید جوانمرد.

بیش از 16 سال پیش از سریالی با بازی عسل بدیعی که کاراکتر اصلی آن سریال بود و در ایام دهه ی فجر روی آنتن رفت، می گذرد؛ سریالی که روایتی عاطفی از زندگی درهم تنیدهٔ چند جوان از دهه 50 را به تصویر کشید.

تا صبح یک مجموعهٔ تلویزیونی محصول سال 85 به کارگردانی مجید جوانمرد، محمدعلی باشه آهنگر، نویسندگی عباس نعمتی و تهیه کنندگی احمد میرعلایی بود که از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خوردن سیلی به یادماندنی از عسل بدیعی

ماجرای خوردن سیلی به یادماندنی از عسل بدیعی