مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 22:552023-02-04اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه در شهرستان باشت/ هیچ روستای بدون برقی در باشت وجود ندارد


معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه در شهرستان باشت در چهارمین روز از دهه مبارک فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مرادعلی پیوند در جمع بندی سفر به شهرستان باشت با بیان اینکه 45 پروژه در شهرستان باشت کلنگ زنی و افتتاح شد که از مهمترین آنها می توان به برق رسانی به تعدادی از روستاهای این شهرستان اشاره کرد، گفت: طبق گفته فرماندار با افتتاح این پروژه هیچ روستای بدون برق در باشت وجود ندارد.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باشت به عنوان مرکز تولید مرکبات نیازمند سردخانه است، افزود: کلنگ احداث پروژه سردخانه شهرستان باشت امروز به زمین زده شد که با توجه به نیاز شهرستان روند احداث سردخانه باشت به سرعت انجام می شود.

  وی با اشاره به افتتاح پروژه های چمن مصنوعی برای دانش آموزان عنوان کرد: کلنگ زنی پروژه ساماندهی رودخانه باشت و هدایت سیلاب که مشکلاتی را برای سر مردم ایجاد کرده است دیگر پروژه شهرستان در چهارمین روز از دهه مبارک فجر بود.

 وی بیان کرد: بخش وسیعی از روستاهای باشت جاده دسترسی مناسبی نداشتند که با تلاش های صورت گرفته تعدادی از این روستاها آسفالت و فاز اول آسفالت جاده های روستایی این شهرستان افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه در شهرستان باشت/ هیچ روستای بدون برقی در باشت وجود ندارد

افتتاح و کلنگ زنی 45 پروژه در شهرستان باشت/ هیچ روستای بدون برقی در باشت وجود ندارد