مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 22:402023-02-04سياسي

برگزاری جشن انقلاب در 25 مسجد بیرجند


مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی گفت: جشن های انقلاب در 25 مسجد شهرستان بیرجند به صورت محوری و در 130 مسجد روستایی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام امین مطهری مقدم، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: در 25مسجد شهرستان بیرجند به صورت محوری جشن های انقلاب برگزار می شود، همچنین بقیه مساجد هم به صورت محلی میزبان این جشن ها هستند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه در شهرستان ها و مراکز بخش ها هم یک یا دو مسجد به صورت محوری و بقیه به صورت محلی میزبان جشن های انقلاب هستند، افزود: همچنین در 130 مسجد روستایی نیز این جشن ها برگزار می شود.

وی از اجرای طرح فجر آفرینان 3 برای سومین سال در مساجد استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: آذین بندی محله ها و مساجد، دیدار و تکریم از معاونین و معمرین ائمه جماعات در بیرجند و شهرستان ها و دیدار ائمه جماعات با نمایند ولی فقیه از دیگر برنامه های مرکز رسیدگی به امور مساجد استان است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی از راه اندازی کارناوال های شادی در محلات و خیابان های شهر و شهرستان ها خبر داد و افزود: تشریح وقایع انقلاب 57 در مسجد، بازگویی خاطرات آن دوران توسط انقلابیون، تهیه و توزیع غذای گرم و برپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن انقلاب در 25 مسجد بیرجند

برگزاری جشن انقلاب در 25 مسجد بیرجند