مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 22:062023-02-04سياسي

دیار کارون شادمان از میلاد فاتح خیبر/ندای حیدر حیدر آسمان خوزستان را فرا گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن سیزدهم ماه رجب المرجب سالروز ولادت فرخنده و خجسته حیدر کرار حضرت امام علی(ع) جشن و شادی با حضور اقشار مختلف مردم در نقاط گوناگون استان خوزستان زادگاه سردار سرلشکر شهید علی هاشمی برگزار شد.

در اهواز همشهریان سردار شهید علی لویمی، شهید محمد عذاری، شهید علی کمایی، شهید سید حسن سواری، شهید رضا شعیبی، شهید میلاد جهانگیری نژاد، شهید اسماعیل شفیعی نژاد و شهید سینا آقاجری نیز با حضور در مساجد، حسینیه ها و دیگر اماکن مذهبی فرا رسیدن میلاد فرخنده و مبارک نخستین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ابوتراب(ع) را جشن گرفتند و به هلهله و شادی پرداختند.

در حرم علی بن مهزیار اهوازی با حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان جشن و شادی به مناسبت فرخنده میلاد بابرکت حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار شد که جمعی از همشهریان شهید سید مرتضی شفیعی، شهید مدافع حرم محمد ظهیری، شهید مدافع حرم سید عمار موسوی، جانباز شهید سید اصلان حسینی ملایی در آن حضور داشتند.

در مسجد امام حسن عسکری(ع) فاز دو پادادشهر نیز جشن و شادی به مناسبت عید میلاد فاتح خیبر برگزار شد که همشهریان شهید کاظم ماس پی، شهید خالق داد رضا داد افغانی و شهید محمدعلی چم حیدری در آن شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیار کارون شادمان از میلاد فاتح خیبر/ندای حیدر حیدر آسمان خوزستان را فرا گرفت

دیار کارون شادمان از میلاد فاتح خیبر/ندای حیدر حیدر آسمان خوزستان را فرا گرفت