مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-04اقتصادي

تولید 144 تُن اسانس اکالیپتوس در صنعت نیشکر خوزستان


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان گفت: کارخانه تولید «اسانس» اکالیپتوس یکی از طرح های تولیدی این واحد نیشکری است که سالانه بیش از 144 تن اسانس اکالیپتوس تولید خواهد داشت.

- اهواز- مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان گفت: کارخانه تولید اسانس اکالیپتوس یکی از طرح های تولیدی این واحد نیشکری است که سالانه بیش از 144 تن اسانس اکالیپتوس تولید خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدعلی ناصری ضمن حضور در کشت و صنعت امام خمینی (ره) و بازدید از روند پروژه های تولیدی و طرح های ورزشی این شرکت بیان کرد: کارخانه تولید اسانس اکالیپتوس یکی از طرح های تولیدی این واحد نیشکری است که نقش مهمی را در ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت های غیرنیشکری صنعت نیشکر دارد.

وی به ظرفیت های این کارخانه تولیدی اشاره کرد و افزود: با توجه به کشت صنعتی و متراکم درختان اکالیپتوس در کشت و صنعت امام خمینی (ره) با بهره برداری از این کارخانه، سالانه بیش از 144 تن اسانس اکالیپتوس تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان گفت: این اسانس به سه صورت مایع، جامد و پودری در صنایع دارویی، غذایی، بهداشتی و آرایشی کاربرد فراوانی دارد و در عین حال از ظرفیت مناسبی برای صادرات به کشورهای دیگر برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 144 تُن اسانس اکالیپتوس در صنعت نیشکر خوزستان

تولید 144 تُن اسانس اکالیپتوس در صنعت نیشکر خوزستان