مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 19:452023-02-04اقتصادي

سرمایه گذاری 110 میلیارد تومانی در بندر تجاری شادگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان بر روند سرمایه گذاری دولتی و خصوصی در بندر شادگان تاکید کرد و گفت: حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در این بندر 110 میلیارد تومان برآورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز آقایی عصر امروز شنبه ضمن بازدید از بندر شادگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زیرساخت های بسیار خوبی در این بندر صورت گرفته که تسهیل کننده فعالیت های تجاری منطقه شده است.

وی ادامه داد: فعالیت بندر شادگان، باعث پشتیبانی و توسعه هرچه بیشتر کسب و کارهای محلی در منطقه شده و این روند باید با جدیت بیشتر نسبت به گذشته انجام شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به انجام 110 میلیارد تومان سرمایه گذاری در مجتمع بندری شادگان تصریح کرد: به واسطه این حجم از سرمایه گذاری، بخشی از پروژه ها به بهره برداری رسیده و بخش دیگری از پروژه ها در مرحله عملیات اجرایی هستند.

آقایی اضافه کرد: این سرمایه گذاری ها در حوزه اسکله، انبارش کالا و محوطه سازی بوده که ظرفیت صادرات و واردات بندر شادگان را به 100 هزار تن رسانده است.

وی با اشاره به اینکه ورود و خروج شناور در بندر شادگان در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 250 درصد رشد داشته است، افزود: یکی از دستاوردهای موفق در حوزه تجاری بندر شادگان، صادرات 105 هزار رأس دام در سال جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 110 میلیارد تومانی در بندر تجاری شادگان

سرمایه گذاری 110 میلیارد تومانی در بندر تجاری شادگان