مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 17:352023-02-04اجتماعي

خسارت برف سنگین به 300 واحد مسکونی فرسوده روستایی در اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اصفهان گفت: براساس ارزیابی های اولیه دستکم 300 واحد مسکونی روستایی در پنج شهرستان غربی و جنوبی استان بر اثر بارش برف سنگین دچار خسارت شدند.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی 100 ساعت گذشته تیم های برف روبی و امدادرسانی استان همچنان در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده از برف هستند، اظهار داشت: بیش از سه هزار کیلومتر از راه ها در مناطق غرب و جنوب استان با پشتیبانی 550 دستگاه ماشین آلات و 200 دستگاه تجهیزات امداد زمستانی و 750 نفر نیروی راهداری برف روبی شده است.

راه 40 روستا در فریدونشهر و سمیرم مسدود است وی با اشاره به اینکه کماکان راه 40 روستا در بخش پشتکوه دوم فریدونشهر، بخش وردشت و پادنای سمیرم مسدود است، افزود: یکصد روستا نیز در این مناطق با اختلال در تردد بدلیل انباشت برف و کولاک مواجه هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: 52 تیم با پشتیبانی 72 دستگاه ماشین آلات برف روبی شهرداری ها در 12 شهر از جمله فریدونشهر، برف انبار، داران، افوس، دامنه، رزوه، چادگان، بویین میاندشت، سمیرم، کُمه، ونک، بیده و حنا واقع در شهرستان های فریدن، فریدونشهر چادگان، بویین میاندشت وسمیرم در حال بازگشایی و برف روبی از خیابان ها و معابر شهری هستند که همه با هماهنگی دفتر امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت برف سنگین به 300 واحد مسکونی فرسوده روستایی در اصفهان

خسارت برف سنگین به 300 واحد مسکونی فرسوده روستایی در اصفهان