مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-04سياسي

عمده مشکلات ناشی از بارش برف در چهارمحال و بختیاری حل شده است


در اکثر شهرستان ها با حضور معاونان مشکلات تا حدودی حل شده است، چند دستگاه به اردل اعزام شد و شهرستان کوهرنگ بیش ترین بارش را داشت، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در اکثر شهرستان ها با حضور معاونان مشکلات تا حدودی حل شده است، چند دستگاه به اردل اعزام شد و شهرستان کوهرنگ بیش ترین بارش را داشت، برای حل مشکلات باقی مانده تصمیم گیری خواهیم کرد، از صبر مردم سپاسگذاریم.

غلامعلی حیدری 15 بهمن ماه در حاشیه سفر به شهرستان کوهرنگ در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره شرایط کنونی محورهای و گردنه های سخت گذر استان در پی بارش برف، اظهار کرد: در برخی شهرستان ها در حال حاضر ارتفاع برف نزدیک به 200 سانتی متر می رسد، در گردنه هایی مانند شاه منصوری ارتفاع برف بالاتر از این میزان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: قبل از بارش برف سنگین در استان ستاد بحران تشکیل و پیش بینی های لازم برای آمادگی با بارش اندیشیده شد، تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی در حال آماده باش قرار گرفتند و بعد از آغاز بارش برف روبی آغاز شد.

وی با بیان اینکه بارش برف در چهارمحال و بختیاری بسیار سنگین و بی سابقه بود، خاطرنشان کرد: ماشین آلات استان برای این حجم از برف جوابگو نبود، با مسئولان رده بالا از جمله وزیر کشور و معاون اول رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده مشکلات ناشی از بارش برف در چهارمحال و بختیاری حل شده است

عمده مشکلات ناشی از بارش برف در چهارمحال و بختیاری حل شده است