مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-04اقتصادي

آیین بهره برداری از کارخانه کنسانتره آهن در شهرستان زیرکوه


کارخانه کنسانتره آهن شهرستان زیرکوه با تولید سالیانه 350 هزار تن کنسانتره در زمینی به مساحت 7 هکتار با زیربنای هزار و 750 متر مربع با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زیرکوه، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی ، سلمان اسحاقی نماینده مردم شهرستان قائن و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، غیرتی فرماندار زیرکوه و جمعی از مدیران استان و شهرستان فاز اول کارخانه کنسانتره سنگ آهن زیر به بهره برداری رسید.

با بهره برداری از این واحد صنعتی به طور مستقیم برای 90 نفر ایجاد اشتغال شد.

رحمان محمودی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در این مراسم گفت: در ادامه خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان زیرکوه، امروز پروژه گازرسانی به 2 روستا، 2 واحد صنعتی و تولیدی و گازرسانی به مساکن محرومین در این شهرستان با هزینه اجرایی حدود 10 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به پروژه های کلنگ زنی در این شهرستان گفت: همچنین امروز عملیات گازرسانی به 2 روستا، گازرسانی بازارچه مرزی یزدان، گازرسانی به 23 پاسگاه و 27 برجک دیدبانی مرزی، گازرسانی به طرح جهش مسکن با اعتبار مورد نیاز حدود 170 میلیارد تومان آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بهره برداری از کارخانه کنسانتره آهن در شهرستان زیرکوه

آیین بهره برداری از کارخانه کنسانتره آهن در شهرستان زیرکوه