مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-04سياسي

افتتاح 10 هزار واحد مسکونی با دستور رییس جمهور


امروز با حضور رییس جمهور در شهر پرند 6838 واحد مسکونی در پرند و حدود 300 واحد در سراسر کشور، در کل حدود 10 هزار مسکن به مردم تحویل داده شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، امروز 15 بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه فجر و روز ولادت امام علی (ع) با حضور رییس جمهور، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان ملی و استان در شهر پرند، 6 هزار و 838 واحد مسکونی در پرند و 3 هزا رو 162 واحد مسکونی روستایی در سراسر کشور افتتاح شد.

رییسی در مراسم افتتاح 6838 واحد مسکن مهر پرند، کلید یکی از واحدها را به طور نمادین به مالک واحد مسکن مهر اهدا کرد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در بیان توضیح این افتتاح ها در پرند و سراسر کشور اعلام کرد: امروز طبق قولی که به رییس جمهور دادیم 6 هزار و 838 واحد مسکونی تکمیل شده مسکن مهر در شهر پرند تکمیل و به مردم تحویل شد.

همچنین امروز علاوه بر این واحدها 3 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور افتتاح شد که در مجموع واحدهای افتتاح شده و تحویلی به مردم به بیش از 10 هزار واحد رسید.

وزیر راه و شهرسازی افزود: بخشی از واحدهای تحویلی واحدهای باقیمانده مسکن مهر بود که متقاضیان آن سال های سال منتظر تکمیل آنها بودند که بعد از دستور رییس جمهور و تمهیدات در نظر گرفته شده، تجهیز منابع انجام و این واحدها تکمیل و تحویل مردم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 هزار واحد مسکونی با دستور رییس جمهور

افتتاح 10 هزار واحد مسکونی با دستور رییس جمهور