مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-04سياسي

وقتی پدر ناخدای کشتی عواطف فرزندانش می شود/پدر ـ فرزندی به سبک صحیح


خدمت بزرگی که یک پدر می تواند در حق فرزندش بکند این است که از همان طفولیت در اخلاق، کردار، رفتار، عبادت، نماز و روزه فرزندش اثرگذار شود .

اما چطور؟ در این گزارش با ما همراه شوید.

- گروه زندگی ـ آیت الله حائزی شیرازی تعریف می کرد که یادش می آید وقتی بچه بوده،  وقتی همه در خانه خواب بودند، شب نزد پدرشان می رفته و پدر برایشان قصه های پیغمبران را از همان طفولیت تعریف می کردند.

ایشان مطرح می کردند که گاه پیش می آمده چندین شب یک قصه طول می کشیده و او هم گوش می داده است.

حتی وقتی این شب های قصه گویی به ایام محرم می رسیده، جریانات عاشورا و مسائل مربوط به امام حسین(ع) در مدینه، بیعت ایشان و جریانات ماه رجب هم به قصه ها اضافه می شده و شب به شب نقل می شده است.

روایتی که از آیت الله حائزی شنیدیم همان خدمت بزرگی است که یک پدر می تواند در حق فرزندش بکندکه از همان طفولیت در اخلاق، کردار، رفتار، عبادت، نماز و روزه فرزندش اثرگذار افتاد و اینها را اصلاح کند.

  پدران زیادی را می بینیم که به خاطر مشغله های زیاد زندگی یا حتی سر بی حوصلگی و بی دلیل و بهانه در فرایند رشد فرزندانشان دخالت نمی کنند و حتی آن را وظیفه مادر می دانند .

امروز که روز پدر است و به بهانه این روز بزرگ می خواهیم به برخی مسائل مهم که در آن پدران می توانند در فرایند رشد فرزندشان دخیل با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی پدر ناخدای کشتی عواطف فرزندانش می شود/پدر ـ فرزندی به سبک صحیح

وقتی پدر ناخدای کشتی عواطف فرزندانش می شود/پدر ـ فرزندی به سبک صحیح