مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-04اجتماعي

کمک رسانی بیش از 100 گروه جهادی چهارمحال و بختیاری به مردم گرفتار در برف


مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 100 گروه جهادی در سراسر استان به مردم گرفتار در برف و یخبندان امدادرسانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، هوشنگ فولادی گفت: با توجه به بارش برف سنگین در محورهای مواصلاتی و مناطق کوهستانی استان بسیاری از مردم در مناطق مختلف به ویژه روستاها دچار مشکلات شدند و گروه های جهادی استان به یاری آنان شتافتند.

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گروه های جهادی استان به صورت آتش به اختیار به مردم گرفتار در برف امدادرسانی کردند، افزود: برف روبی منازل روستایی، امدادرسانی به خودروهای گرفتار در جاده ها، برف روبی خیابان ها و کوچه های شهرها و روستاها و اسکان مسافران از جمله این اقدامات است.

فولادی همچنین از به کارگیری تمام تجهیزات و ماشین آلات این سازمان برای امدادرسانی به مردم گرفتار در برف خبر داد و اظهار کرد: چندین ماشین راهسازی در مرکز استان و ماشین آلات مختلف در سراسر استان به مردم امدادرسانی کردند.

مسئول بسیج سازندگی استان خاطرنشان کرد: علاوه بر گروه های جهادی که با ماشین آلات بسیج سازندگی در حوادث و بحران های مختلف به یاری مردم استان شتافته اند، در روزهای اخیر لجستیک تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) و ماشین آلات مهندس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رسانی بیش از 100 گروه جهادی چهارمحال و بختیاری به مردم گرفتار در برف

کمک رسانی بیش از 100 گروه جهادی چهارمحال و بختیاری به مردم گرفتار در برف