مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-04ورزشي

روحیه پهلوانی ممیزه ورزشکاران ایرانی به برکت انقلاب است


یکی از برکات مهم و ارزشمند انقلاب اسلامی توجه به ورزش با محوریت حفظ روحیه پهلوانی و منش های والای انسانی است.

- تبریز-فرمانده سپاه عاشورا گفت: یکی از برکات مهم و ارزشمند انقلاب اسلامی توجه به ورزش با محوریت حفظ روحیه پهلوانی و منش های والای انسانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار اصغر عباسقلی زاده روز شنبه در آیین آغاز به کار مسابقات کاراته بسیج شمال غرب و افتتاح کمیته ورزش و جوانان کنگره 10 هزار شهید استان، با تاکید بر نقش مهم ورزش در حفظ ارزش های والای انسانی در توسعه معنوی کشور، گفت: ورزش بدون روحیه پهلوانی بی ارزش است.

وی الگوی ورزشکاران ایرانی را شخصیت بی همتای عالم بشریت حضرت علی (ع) بیان و اضافه کرد: تاسی به راه و روش این امام همام می تواند رمز و راز موفقیت های ورزشی در عرصه های مختلف جهانی و بین المللی باشد و همواره ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران پیرو راستین چنین روشی بوده اند و هستند.

عباسقلی زاده با بیان اینکه ورزش بدون روحیه پهلوانی مانند جسمی بدون روح است، یادآور شد: جامعه ای می تواند در همه امور موفق باشد که ورزش یکی از امور مهم و اساسی در آن باشد.

وی اظهار داشت: باید توجه داشت که برای دفاع از نظام و آب و خاک کشور اسلامی نیروهایی توانمند و دارای بدنی آماده نیاز است تا در مواقع ضرور بتوانند نقش آفرین باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه پهلوانی ممیزه ورزشکاران ایرانی به برکت انقلاب است

روحیه پهلوانی ممیزه ورزشکاران ایرانی به برکت انقلاب است