مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-04ورزشي

تصاویر برتر هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال/ به یاد خوی


هفته هجدهم لیگ برتر ایران اواخر هفته گذشته دنبال شد و قبل از بازی تراکتور و فولاد بازیکنان دو تیم یک دقیقه به خاطر مردم زلزله زده خوی سکوت کردند و بنرهایی در حمایت از مردم این شهر روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز وجود داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته دنبال شد که پرسپولیس در خانه متوقف شد که با اخراج بیرانوند و خشم گل محمدی همراه بود و اسقلال در هوای بارانی کرمان، یک برد روحیه بخش اما پرتلفات را با اخراج ساپینتو به دست آورد.

تصاویر منتخب هفته هفدهم را مشاهده می کنید: -اخراج بیرانوند درست بود یا نه؟ نظرات متفاوتی درباره اخراج بیرانوند وجود دارد.

البته که حرکت این بازیکن به تنهایی اخراج داشت چون پای فخرالدینی را زد اما موضوع مورد بحث به قرار داشتن فخرالدینی در آفساید بر می گردد.

برخی می گویند کاپیتان آلومینیوم در آفساید بود و قبل از اخراج بیرانوند باید آفساید گرفته می شود و برخی هم مخالف این قضیه هستند.

در هر حال بیرانوند با خروج از زمین کار را برای سرخپوشان سخت کرد و آن ها دو امتیاز بازی خانگی خود را از دست دادند تا در هفته بعد هم بدون بیرانوند به زمین بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر برتر هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال/ به یاد خوی

تصاویر برتر هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال/ به یاد خوی