مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-04اقتصادي

دانشگاه ها شبکه فضایل اخلاقی جامعه هستند


شیوه تربیتی و تعلیمی با آینده کشور مرتبط است و دانشگاه ها شبکه فضایل اخلاقی جامعه هستند.

- به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم،  محمدعلی زُلفی گل روز چهارشنبه در آیین  قدردانی از خدمات منصور زراءنژاد رییس سابق دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و  معارفه امیر اشتری لرکی به عنوان سرپرست این دانشگاه بیان کرد: اعتبارات دانشگاه ها در سه سال فراگیری کرونا رشد نداشت و ثابت بود و فقط در حد افزایش حقوق و دستمزد شاهد رشد بودیم.

وی افزود: برای جبران کمبودها اعتبارات ویژه و خاصی برای ارتقای سطح دانشگاه های خوزسنان به ویژه آبادان و خرمشهر در نظر گرفته شده که بخشی از آن تا پایان امسال تخصیص خواهد یافت.

وی ادامه داد: خرمشهر قدمگاه شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است و هرکاری برای این منطقه شود در برابر مقاومت مردم خرمشهر، آبادان و خوزستان کم است.

وی افزود: داشتن مسوولیت در جمهوری اسلامی بسیار سنگین است و باید به گونه ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم به این دلیل که خون هزاران شهید برای به ثمر رسیدن این انقلاب نثار شده است.

امیر اشتری لرکی سرپرست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر دارای دکترای تخصصی فیزیک دریا، عضو هیات علمی با مرتبه استادیاری در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها شبکه فضایل اخلاقی جامعه هستند

دانشگاه ها شبکه فضایل اخلاقی جامعه هستند