مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-04سياسي

دشمن با بهره گیری از رسانه رویکرد کتمان و تحریف را علیه انقلاب اجرا می کند


امام جمعه بابل با اشاره به اینکه دشمن با بهره گیری از رسانه رویکرد کتمان و تحریف را علیه انقلاب اجرا می کند، گفت: دشمن سعی دارد گذشته تاریک را برای نسل جوان زیبا کرده و دستاورد انقلاب را ناچیز جلوه دهد.

- ایسنا/مازندران امام جمعه بابل با اشاره به اینکه دشمن با بهره گیری از رسانه رویکرد کتمان و تحریف را علیه انقلاب اجرا می کند، گفت: دشمن سعی دارد گذشته تاریک را برای نسل جوان زیبا کرده و دستاورد انقلاب را ناچیز جلوه دهد.

حجت الاسلام حسن روحانی در آیین تجدید میثاق با نماینده فقید امام و رهبری در مازندران مرحوم آیت الله هادی روحانی ضمن تبریک دهه فجر و ولادت امام علی (ع) اظهار کرد: انقلابی بابرکت تر از انقلاب اسلامی نداشتیم که منشا تحول عظیم برای ملت و جهان شد.

روحانی با اشاره به اینکه دشمن با بهره گیری از رسانه خود ظالمانه ترین برخوردها را علیه انقلاب دارد، خاطرنشان کرد: دشمن رویکرد کتمان و تحریف را در پیش گرفته است تا خدمات و واقعیات انقلاب را حذف و مشکلات را در جامعه پررنگ تر نشان دهد.

وی افزود: دشمن سعی دارد فضای تاریک را به جای فضای روشن به نسل جوان نشان دهد و تاریخ گذشته را تحریف و دگرگون کند تا تعریف نادرستی از آینده قبل انقلاب داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با بهره گیری از رسانه رویکرد کتمان و تحریف را علیه انقلاب اجرا می کند

دشمن با بهره گیری از رسانه رویکرد کتمان و تحریف را علیه انقلاب اجرا می کند