مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-04ورزشي

انتقاد فرماندار ملارد از اداره ثبت در خصوص اسناد مارلیک و سرآسیاب


فرماندار ملارد اسناد مالکیت را چالش بزرگ مناطق مارلیک و سرآسیاب این شهرستان دانست و از اداره ثبت برای مقاومت در حل این چالش انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپیرامون معضلات و مشکلاتی که نبود اسناد مالکیت ملارد برای شهروندان به همراه داشته است اظهار داشت: رفع موانع و مشکلات پیش روی ارائه اسناد به مردم یکی از برنامه های فرمانداری است که در ستاد بازآفرینی پی گیر این موضوع هستیم.

وی افزور: از شهردار و شورای اسلامی شهر ملارد خواستیم، که اگر قصد انجام کاری دارند، با تخصیص اعتبار و زمان موضوع اسناد مالکیت منطقه سرآسیاب را جدی بگیرند و ما هم حمایت می کنیم.

فرماندار ملارد تصریح کرد: کارگروهی دراین باره شکل گرفته و ما هم به طور جدی پی گیر آن هستیم و امیدواریم که با رفع این موانع و ارائه اسناد مردم بتوانند از مزایای اعتبارات و مشوق هایی که قانون برای این املاک تعیین نموده بهره مند شوند.

کریمی نداشتن سند در مناطق سرآسیاب و مارلیک را چالش بزرگ منطقه دانست و از اداره ثبت برای مقاومت در صدور اسناد انتقاد کرد.

وی به برنامه های فرهنگی ملارد در ایام الله فجر پرداخت و در این باره نیز گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر با تلاش و همکاری مدیران ادارات و دستگاه های ملارد 300 عنوان برنامه فرهنگی در قالب مراسم، همایش، سمینار، مسابقات ورزشی، هنری، در شهر و روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار ملارد از اداره ثبت در خصوص اسناد مارلیک و سرآسیاب

انتقاد فرماندار ملارد از اداره ثبت در خصوص اسناد مارلیک و سرآسیاب