مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-04سياسي

اجرای طرح ساماندهی کودکان کار تهران/ درصورت مشاهده کارتن خواب ها با 137 تماس بگیرید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امین توکلی زاده اظهارداشت: کمیته تخصصی ساماندهی وضعیت کودکان کار در قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران شکل گرفته است که در این کمیته نمایندگان دستگاه ها از جمله سازمان بهزیستی کشور، - معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح ساماندهی کودکان کار گفت: این طرح با همکاری دستگاه های مختلف در قرارگاه آسیب های اجتماعی شهرداری تهران در حال پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امین توکلی زاده اظهارداشت: کمیته تخصصی ساماندهی وضعیت کودکان کار در قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران شکل گرفته است که در این کمیته نمایندگان دستگاه ها از جمله سازمان بهزیستی کشور، کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیروی انتظامی حضور دارند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این طرح آموزش و سپس جذب کودکان کار در مراکز مردم نهاد است، اظهارداشت: این آموزش ها در چهار سطح آغاز شده و تلاش داریم با همکاری سازمان های مردم نهاد این کودکان پس از آموزش های لازم در این سازمان ها جذب شوند.

ضرورت ساماندهی کودکان کار اتباع سایر کشورها معاون شهردار تهران با بیان اینکه یکی از مشکلات این طرح ساماندهی کودکان کار اتباع سایر کشورها است، افزود: وزارت کشور و امور اتباع باید در ساماندهی این افراد اقدامات جدی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ساماندهی کودکان کار تهران/ درصورت مشاهده کارتن خواب ها با 137 تماس بگیرید

اجرای طرح ساماندهی کودکان کار تهران/ درصورت مشاهده کارتن خواب ها با 137 تماس بگیرید