مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-04سياسي

3 مدرسه در بخش پیرسهراب چابهار افتتاح شد


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 3 مدرسه خیرساز در بخش پیرسهراب شهرستان چابهار افتتاح و به بهره برداری رسید.

- این مدارس به همت خیر نیک اندیش دکتر امیر همایون نوبخت و با مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار و مؤسسه مردم نهاد دست یاری به دشتیاری ساخته و تحویل آموزش و پرورش منطقه پلان چابهار شد.

زهرا محمدی مسئول مؤسسه مردم نهاد دست یاری به دشتیاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به مشکلات فضای آموزشی در منطقه بزرگ دشتیاری بر آن شدیم تا به همت و عزم بلند خیران بزرگوار که در امر مدرسه سازی همواره در کنار مؤسسه دست یاری به دشتیاری بودند امروز بار دیگر شاهد ایجاد فضای جدید و استاندار آموزشی برای دانش آموزان عزیز روستاهای بجار بازار ، چوتانی و لاتیدان از توابع بخش پیرسهراب چابهار باشیم.

وی گفت: مدرسه سازی یکی از کارهای نیک و ماندگاری است که همسرم شهید حسین علیمرادی از دهه 90 با چند نفر دانشجو با چند کتاب کمک درسی در یکی از روستاهای پیرسهراب آغاز کرد.

محمدی ادامه داد: وقتی همسرم متوجه محرومیت و استعدادهای درخشان دانش آموزان این منطقه شد در قالب گروه های دانشجویی شروع به تعمیر و نگهداری از مدارسی کرد که نیازمند بازسازی بودند از جمله وسایل سرمایشی تجهیزات آموزشی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مدرسه در بخش پیرسهراب چابهار افتتاح شد

3 مدرسه در بخش پیرسهراب چابهار افتتاح شد