مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-04سياسي

درخواست نماینده رهبری از مسؤولان: نیازهای کالپوش ویژه پیگیری شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مسؤولان استان سمنان باید به صورت ویژه به نیازها و مسائل منطقه کالپوش توجه کنند؛ تأمین نهاده های دامی، اشتغال و مسکن روستاییان کالپوش به طور ویژه پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کالپوش، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان صبح امروز در سفر به روستای حسین آباد کالپوش، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و میلاد خجسته امام علی (ع) اظهار کرد: خداوند متعال، قیمت و بهای انسان را بهشت قرار داده است و باید مراقب باشیم که این دنیا وسیله و مقدمه ای برای آخرت است و ارزان فروشی نکنیم.

وی بیان کرد: پست و مقام و جایگاه، دفتر و تشکیلات اداری، پول و ثروت، خدم و حشم، زمین و ملک و سایر امکانات، اگر به هدف انسان تبدیل شود، انسان مرتکب ارزان فروشی شده است؛ چراکه باید از این مواهب برای آباد کردن آخرت استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: روح و جان انسان برای بهشت آفریده شده و بهای حقیقی انسان، رضوان الهی و بهشت است.

مطیعی افزود: امروز پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد خدمات و برکات متعدد نظام مقدس جمهوری اسلامی در نقاط مختلف کشور به ویژه روستاها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده رهبری از مسؤولان: نیازهای کالپوش ویژه پیگیری شود

درخواست نماینده رهبری از مسؤولان: نیازهای کالپوش ویژه پیگیری شود