مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 22:402023-02-03سياسي

ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی اهواز دو برابر خواهد شد


رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز با اشاره به اینکه مناطق حاشیه و کم برخوردار باید در اولویت تقسیم بندی اتوبوس ها باشند، گفت: با خریدای 129 دستگاه اتوبوس ظرفیت ناوگان اتوبوس رانی شهرداری اهواز دو برابر می شود.

- سیاوش محمودی در آیین رونمایی از 40 دستگاه اتوبوس خریداری شده توسط شهرداری اهواز که امروز جمعه 14 بهمن ماه برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و روز پدر اظهار کرد: امروز شاهد یک اتفاق بزرگ و خوبی در سطح شهر اهواز بودیم، در حال حاضر نادوگان اتوبوس رانی شهر اهواز شامل 90 دستگاه است و این تعداد 10 درصد نیازمندی اهواز است به همین جهت خرید این تعداد اتوبوس کاری بزرگ و ارزشمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دورنما و افق توسعه ناوگان اتوبوس رانی برای اهواز حدودا 600 دستگاه است که از اوایل اسفندماه سال گذشته با پیگری و همت مجموعه شهرداری خرید اتوبوس ها آغاز شده است و امروز از 120دستگاه خریداری شده که ارزش ریالی آن ها بالغ بر 700 میلیارد تومان است که 25 درصد را شهرداری اهواز و 75 درصد آن به کمک دولت تامین شد.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: اولین مرحله خرید اتوبوس 2000 دستگاه در کشور بود که سهم اهواز از این تعداد 129 دستگاه است و اگر تاخیری در دریافت اتوبوس ها رخ داد به ساخت و تولید آنها توسط شرکت سازنده ارتباط داشته است، امیدوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی اهواز دو برابر خواهد شد

ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی اهواز دو برابر خواهد شد