مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-03فرهنگي

/نقد فیلم های جشنواره/ «یادگار جنوب»؛ سینمای نوپدرخواندگی و چالش هایش


خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قصد دارد در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر، به نقد،تحلیل و تفسیر مختصر فیلم های حاضر در جشنواره بپردازد.

- /نقد فیلم های جشنواره/ یادگار جنوب ؛ سینمای نوپدرخواندگی و چالش هایش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قصد دارد در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر، به نقد،تحلیل و تفسیر مختصر فیلم های حاضر در جشنواره بپردازد.

شما نیز در صورت تماشای فیلم ها در این زمینه می توانید مشارکت کنید.

یادگار جنوب (نام من عشق است) نویسنده و کارگردان: پدرام پورامیری و حسین دوماری تهیه کننده: مجتبی رشوند بازیگران: وحید رهبانی، الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، مسعود کرامتی، سحر دولتشاهی و صابر ابر اکشن سینما فقط در فیلم های بزن بزن نمود ندارد؛ گاهی در تصویربرداری یک سکانس یا دیگر ویژگی های فنی اتفاق می افتد، گاهی هم در ویژگی های داستان فیلم.

اکنون هم در دوره ای به سر می بریم که آثار با قصه های عصیانگر در ارتباط با گروه های نوپدرخواندگی با چاشنی خشونت باری، در سراسر جهان اقبال یافته است؛ آثار مخصوصا سریالی از آمریکا (مثلا بریکینگ بد) تا اروپا (مثلا بیکی بلایندرز)، تا ترکیه (مثلا گودال) و تا کره جنوبی (مثلا بازی مرکب و غیره) نشان می دهد که مخاطب امروز به این گونه آثار، به هر دلیلی اقبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/نقد فیلم های جشنواره/ «یادگار جنوب»؛ سینمای نوپدرخواندگی و چالش هایش

/نقد فیلم های جشنواره/ «یادگار جنوب»؛ سینمای نوپدرخواندگی و چالش هایش