مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 17:302023-02-03سياسي

افتتاح 40 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی دهه فجر در مازندران


استاندار مازندران با اشاره به افتتاح 40 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و زیربنایی در فجر انقلاب در استان، گفت: ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه پله های شکوفایی اقتصادی و فرهنگی را طی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور همزمان با سومین روز دهه فجر در جمع نمازگزاران مرکز استان در مصلای جمعه ساری با تبریک گرامیداشت ایام الله دهه فجر، افزود: معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری به عنوان امامین انقلاب جغرافیای سیاسی و دفاعی ایران را در جنگ هشت ساله به نوعی تغییر داده که اکنون این کشور به عنوان قدرت بلامنازع در منطقه تبدیل شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه با گذشت 44 سال از انقلاب، فرهنگ مقاومت و شهادت طلبی ملت ایران در جهان انتشار یافته است، افزود: امام راحل، ریشه های حاصل از اسلام سرمایه داری راحت طلبان و اسلام آمریکایی را ازبین بردند.

حسینی پور با بیان اینکه با تکیه بر روحیه مردمی و اسلامیت، ایران اسلامی پله های اقتدار و شکوفایی را یکی پس از دیگری طی خواهد کرد، گفت: مکتب معمار کبیر انقلاب دور نشدن مدیران جامعه اسلامی از مردم بوده و بر این مبنا؛ مدیران باید در مسیر مرام حضرت امام حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 40 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی دهه فجر در مازندران

افتتاح 40 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی دهه فجر در مازندران