مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-03سياسي

نماینده جدید «یونیسف» در افغانستان منصوب شد


«فران اکیزا» اسپانیایی امروز به عنوان نماینده جدید صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) در افغانستان کار خود را آغاز کرد.

- فران اکیزا اسپانیایی امروز به عنوان نماینده جدید صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) در افغانستان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) امروز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که فران اکیزا مکم رسان اسپانیایی را به عنوان نماینده‎ جدید خود در امور افغانستان تعیین کرده است.

فران اکیزا با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: امروز به عنوان نماینده یونیسف در افغانستان کار خود را آغاز کردم.

وی ادعا کرد: مفتخرم که به تیم فوق العاده بشردوستانه سازمان ملل پیوستم.

افغانستان که یکی از بزرگ ترین بحران های بشردوستانه جهان را تجربه می کند،٬ به طور خستگی ناپذیر برای کودکان، مادران و جامعه این کشور خدمت خواهم کرد.

اکیزا پیش از این از ژانویه 2022 تا ژانویه 2023 به عنوان معاون هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در افغانستان کار و کمک های بشردوستانه بین المللی را مدیریت می کرد.

این مددرسان اسپانیایی در سال 2014 به یونیسف پیوست و تاکنون به عنوان نماینده این نهاد در مالی، سوریه و جمهوری آفریقای مرکزی خدمت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده جدید «یونیسف» در افغانستان منصوب شد

نماینده جدید «یونیسف» در افغانستان منصوب شد