مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 16:302023-02-03حوادث

آمبولانس های اردستان نیاز به نوسازی دارند


رییس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان اردستان گفت: وضعیت آمبولانس های شهرستان اردستان خوب و به روز نیست و از تعداد 9 آمبولانس 6 دستگاه بالای 15 سال عمر دارد و با توجه به اینکه اورژانس 24 ساعته فعال است نیاز به نوسازی و بهسازی دارند.

- ایسنا/اصفهان رییس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان اردستان گفت: وضعیت آمبولانس های شهرستان اردستان خوب و به روز نیست و از تعداد 9 آمبولانس 6 دستگاه بالای 15 سال عمر دارد و با توجه به اینکه اورژانس 24 ساعته فعال است نیاز به نوسازی و بهسازی دارد.

جواد مطیعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شهرستان اردستان 9 آمبولانس ویژه مأموریت های 115 وجود دارد که در شهرهای اردستان، زواره، مهاباد و روستاهای شهراب، ظفرقند و باقرآباد مستقر هستند.

وی افزود: به تازگی با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی استان یک آمبولانس شهر زواره به دلیل فرسودگی و قدمت بالای 15 سال و با هزینه حدود 300 میلیون تومان بازسازی و نوسازی شد.

رییس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان اردستان با بیان اینکه از 9 آمبولانس موجود در شهرستان، 6 دستگاه بالای 15 سال عمرِ کارکرد دارد، گفت: با توجه به اینکه آمبولانس های اورژانس 24 ساعته فعال است باید برای تداوم خدمت رسانی به بیماران و مصدومان اورژانسی و ارتقا سطح کیفی و کمی آمبولانس های فرسوده با همراهی مسئولان شهرستان و خیرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمبولانس های اردستان نیاز به نوسازی دارند

آمبولانس های اردستان نیاز به نوسازی دارند