مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-03ورزشي

ورزش بدون روحیه پهلوانی بی ارزش است


فرمانده سپاه عاشورا، با تاکید بر نقش مهم ورزش در حفظ ارزش های والای انسانی در توسعه معنوی کشور، گفت: ورزش بدون روحیه پهلوانی بی ارزش است.

- سردار اصغر عباسقلی زاده، جمعه 14 بهمن ماه، در آیین آغاز به کار مسابقات کاراته بسیج شمالغرب و افتتاح کمیته ورزش و جوانان کنگره 10هزار شهید استان، الگوی ورزشکاران ایرانی را شحصیت بی همتای عالم بشریت حضرت علی(ع) بیان و اضافه کرد: تاسی به راه و روش این امام همام می تواند رمز و راز موفقیت های ورزشی در عرصه های مختلف جهانی و بین المللی باشد و همواره ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران پیرو راستین چنین روشی بوده اند و هستند.

وی با بیان اینکه ورزش بدون روحیه پهلوانی مانند جسمی بدون روح است، یادآور شد: جامعه ای می تواند در همه امور موفق باشد که ورزش یکی از امور مهم و اساسی در آن باشد.

وی اظهار کرد: باید توجه داشت که برای دفاع از نظام و آب و خاک کشور اسلامی نیروهایی توانمند و دارای بدنی آماده نیاز است تا در مواقع ضرور بتوانند نقش آفرین باشند.

فرمانده سپاه عاشورا، با تبریک روز میلاد حضرت علی(ع)، ایشان را الگوی پهلوانی تمام عیار برای بشریت خواند و افزود: امام علی(ع) الگوی تمام عیار برای همگان است و ورزشکاران باید مرام پهلوانی رو همیشه مد نظر خود قرار دهند تا مسیر زندگی فردی و اجتماعی خود را سعادتمند کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش بدون روحیه پهلوانی بی ارزش است

ورزش بدون روحیه پهلوانی بی ارزش است