مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-03سياسي

انقلاب اسلامی راهی برای عبور از مدرنیته و ترویج فرهنگ الهی است


انقلاب شکوهمند اسلامی ایران راهی برای عبور جامعه بشری از مدرنیته غربی و آغاز ترویج فرهنگ معنوی بر اساس آموزه های الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با تبریک فرا رسیدم ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سابروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب مانند بارقه ای امید و حیات بخش بوده و همانند وعده قرآن کریم نهضتی امیدوار کننده برای مستضعفان جهان است تا این حکومت را به دست صالحان برسانند.

وی افزود: این انقلاب و فرهنگی که در پیش گرفته راهی برای عبور از مدرنیته و آغاز ترویج فرهنگ معنوی و الهی در جهان و پایان دادن به فرهنگ و تمدن غربی است و به همین دلیل دشمنان و بدخواهان انقلاب و اسلام همواره از تمام راه ها برای توهین به مقدسات این دین و انقلاب استفاده می کنند.

وی یادآور شد: این دشمنی های گام های آنان برای به تاخیر انداختن افول و سقوط فرهنگ غربی است اما در نتیجه اتکا به پشتیبانی مردم، تبعیت از رهبر انقلاب و اعمال دستورات الهی بدون شک انقلاب اسلامی همانند سال گذشته پیروز میدان خواهد بود.

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر گفت: این امام همام برهان دین بر خلق بود و اولین یار پیامبر و شجاع ترین یاور مظلومان است که بشریت با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی راهی برای عبور از مدرنیته و ترویج فرهنگ الهی است

انقلاب اسلامی راهی برای عبور از مدرنیته و ترویج فرهنگ الهی است