مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:452023-02-03سياسي

جلب اعتماد مردم در گرو ایجاد اشتغال پایدار در لرستان است


نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: ایجاد اشتغال پایدار موجب جلب اعتماد مردم می شود در غیر این صورت شاهد از بین رفتن بودجه و اعتبارات استان در مرکز هم خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت:: با شکل گیری انقلاب اسلامی، نصرت الهی شامل حال ملت بزرگ ایران شد.

وی، از مردم خواست در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری پررنگ داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، اقدام نظام سلطه در تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر را به شدت محکوم کرد و افزود: این گونه تحریم ها در پایبندی مردم به امور معروف و اعتقاد به آرمان ها و ارزش های اسلامی و همچنین مقابله با منکرات هیچ گونه تأثیری ندارد.

حجت الاسلام شاهرخی سپس به فوت سه نفر از اهالی الیگودرز در سانحه سقوط گَرگر اشاره کرد و گفت: لرستان به واسطه کوهستانی بودن و وجود رودخانه های فصلی و دائمی و زندگی عشایری، نیازمند توجه بیشتر مسئولان به امور پل سازی و جاده سازی برای رفع عقب ماندگی ها در این مناطق است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ارائه آمار درست توسط مسئولان را موجب جلب اعتماد مردم به مسئولان و نظام اسلامی دانست و افزود: مسئولان بین ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلب اعتماد مردم در گرو ایجاد اشتغال پایدار در لرستان است

جلب اعتماد مردم در گرو ایجاد اشتغال پایدار در لرستان است