مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:112023-02-03سياسي

آیت الله علم الهدی: دلیل جنگ شناختی دشمن علیه ملت ایران، خداباوری مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور مردم مشهد در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: برکات دهه فجر مربوط به ده روز منتج به پیروزی انقلاب نبود، بلکه این برکت در تمام طول تاریخ 44 ساله اخیر شامل حال همه ما بوده و خصوصاً تقارن آن با ایام‎البیض و اعیاد رجبیه بر برکات آن افزوده است.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمن در طی 44 سال برای مقابله با انقلاب، اظهار کرد: در طول این مدت دشمن فقط ضرر کرده و با دهها چالش در درون خود روبرو شده است.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: مشکل امروز ما این است که بدنه فعال جامعه را برادران و خواهران جوانی تشکیل می دهند که پیروزی انقلاب را ندیده و محضر امام انقلاب را درک نکرده اند.

شناخت این بخش از جامعه ما بر مبنای تصاویر و روایتی است که از روز های پیروزی انقلاب وجود دارد و بر همان اساس، تصور عمومی آن است که مردم به رهبری یک فرد، به راه افتادند، یک رژیم را ساقط کردند و رژیم دیگری را سرکار آوردند.

در این مقام، این فکر در ذهن جوان ما نفوذ می کند که چرا این رژیم باید بهتر از رژیم قبل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: دلیل جنگ شناختی دشمن علیه ملت ایران، خداباوری مردم است

آیت الله علم الهدی: دلیل جنگ شناختی دشمن علیه ملت ایران، خداباوری مردم است