مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-03اجتماعي

محورهای منتهی به جیرفت و گردنه های ساردوییه و جبالبارز لغزنده و مه آلود است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان وضعیت محورهای منتهی به جیرفت، جبالبارز و ساردوییه را مه آلود و لغزنده اعلام کرد و رعایت جوانب احتیاط را به رانندگان متذکر شد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان وضعیت محورهای منتهی به جیرفت، جبالبارز و ساردوییه را مه آلود و لغزنده اعلام کرد و رعایت جوانب احتیاط را به رانندگان متذکر شد.

مجتبی محمودی با اشاره به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان و گزارش های گشت های راهداری گفت: در حال حاضر شاهد کاهش دید به علت مه گرفتگی در محورهای ارتباطی کهنوج به جیرفت در محدوده پل بهادرآباد، محورهای جیرفت_ساردوییه و جیرفت _جبالبارز_تونل اسفند در جنوب کرمان هستیم.

وی از حضور گشت های راهداری در محورهای جنوب کرمان خبر داد و گفت: دستگاه های راهداری هم در راهدارخانه ها و شهرستای حوزه سرزمینی اداره کل به صورت آماده باش در آمده است تا در صورت نیاز به عملیات راهداری اقدامات اولیه را انجام دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: با توجه به نوع بارش تا این لحظه کلیه محورهای ارتباطی جنوب کرمان باز و تردد در آن ها جریان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای منتهی به جیرفت و گردنه های ساردوییه و جبالبارز لغزنده و مه آلود است

محورهای منتهی به جیرفت و گردنه های ساردوییه و جبالبارز لغزنده و مه آلود است